Адміністративні послуги за липень 2024 року надані в ЦОП Оржицької ДПІ

  • 48

Адміністративні послуги за липень 2024 року

надані в ЦОП Оржицької ДПІ

      За липень 2024 року Центр обслуговування платників Оржицької державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області (далі ЦОП) відвідав 781 платник податків – підприємці та юридичні особи, а також пересічні громадяни.

Персоналом ЦОП Оржицької ДПІ у звітному періоді надано 245 адміністративні  послуги.

Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 73 фізичних осіб, в тому числі 4 громадянина з інших регіонів.  Надано 20 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків

 Також, за поточний місяць фахівці Центру обслуговування платників Оржицької ДПІ  зареєстрували 17  платників єдиного податку, надали 71 витяг з реєстру платників  єдиного податку, в т.ч. 17 платникам інших регіонів.  Зареєстровано 1 РРО, 16 ПРРО,  6  книги обліку розрахункових операцій та 25  розрахункових  книжок.   Надали 5 витягів з реєстру платників податку на додану вартість.

 Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за місяць було опрацьовано 48  відомостей.

 Окрім надання адміністративних послуг, в ЦОП Оржицької  ДПІ фахівцями щоденно надаються усні та в телефонному режимі консультативно- інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, застосування реєстраторів розрахункових операцій або програмних реєстраторів розрахункових операцій.

У липні 2024 року в ЦОП Оржицької ДПІ проведено «гарячу лінію» на тему : «Про електронні сервіси ДПС».

 

     До послуг платників комп’ютер, який підключений до мережі Інтернет і надає можливість платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Крім того повідомляємо, що податкова звітність може бути подана засобами електронного зв’язку в електронній формі через Електронний кабінет платника на сайті ДПС України.

     Вхід до елетронного кабінету здійснюється за адресою https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.

     Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису.

     В режимі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету користувач має можливість створювати, редагувати, підписувати та надсилати податкову звітність.

 

     Більше податкових сервісів можна отримати скориставшись мобільним застосунком «Моя податкова». Працівники ЦОП допомагають у встановленні та  роз'яснюють можливості данного застосунку.

 

    Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Щотижня проводяться сеанси телефонного зв’язку «Гаряча лінія» з роз’яснення новацій податкового законодавства фахівцями ДПІ в телефонному режимі та у приміщенні ЦОП.

 Спілкуйтеся з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу   

«InfoTAX»   https://t.me/infoTAXbot

     Більше інформації на офіційних сторінках у соціальній мережі Фейсбук:

       Державна податкова служба  України  https://www.facebook.com/TaxUkraine

          та  ДПС у Полтавській області  https://www.facebook.com/tax.poltava/

Підписуйтесь на канали інформування ДПС Телеграм https://t.me/tax_gov_ua

          Державна податкова служба УкраїниYou Tube  youtube.com/TaxUkraine

Підписуйтесь на канали інформування ДПС Телеграм https://t.me/tax_gov_ua

          Державна податкова служба УкраїниYou Tube  youtube.com/TaxUkraine

Фото без опису