До уваги абонентів КП «Оржиця-водоканал»: як проводиться повірка лічильників води

  • 91

До уваги абонентів КП «Оржиця-водоканал»: як проводиться повірка лічильників води

Постановою Кабінету Міністрів України від 07.04.2023 № 440 «Деякі питання повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки в умовах воєнного та надзвичайного стану» відновлено повірку побутових лічильників води, тепла та газу на територіях, які не знаходяться під окупацією або на яких не ведуться активні бойові дії. Повірку лічильника води необхідно проводити кожні 4 роки для того, щоб він показував актуальні витрати.

Згідно з вимогами чинного законодавства, КП «Оржиця-водоканал» надсилає попереднє повідомлення своїм абонентам про необхідність проходження повірки, далі розпломбовує та знімає лічильник. Упродовж 1 місяця з цього моменту абонент має самостійно, за власний кошт провести повірку свого лічильника обліку води.

Провести повірку лічильника можна різними шляхами :

1. Повірка з демонтажем. Так роблять, якщо лічильних встановлений в колодязі, або в темному місці, або відстань від лічильника до крану перевищує 25-30 метрів. У цьому випадку абонент у телефонному режимі викликає контролера КП «Оржиця-водоканал» для зняття пломби. Потім власник лічильника самостійно його демонтує та везе до метрологічного центру, науково метрологічного центру або до повірочної лабораторії, що уповноважені на проведення повірки відповідних засобів. Ця послуга трохи дешевша, але пов’язана з більшими технічними витратами: демонтувати, відвезти на повірку, забрати з повірки, придбати нові з’єднання для встановлення лічильника, встановити лічильник, знову виклик контролера для опломбування лічильника. У цей період, за час відсутності лічильника, розрахунок за послуги централізованого водопостачання та/або водовідведення, проводиться по середньодобовим витратам за попередні 3 місяці.

2. Заміна лічильника. Кожен лічильник розрахований на термін роботи в середньому 10-12 років. Якщо абонент бажає здійснити заміну такого лічильника замість повірки, в нього так само є 1 місяць на прийняття такого рішення та заміни. Тобто, або повірка, або зміна лічильника. Заміна лічильника проводиться тільки робітниками КП «Оржиця-водоканал».

Споживачі, які отримали повідомлення, але не провели повірку приладів обліку води, мають бути готовими то того, що їхні лічильники будуть зняті з обліку, оскільки вони не можуть використовуватися для нарахування послуг. Тож після закінчення терміну, виділеного на проведення повірки, такі споживачі будуть сплачувати за водопостачання та/або водовідведення за санітарними нормами , відповідно до кількості зареєстрованих осіб.

Для отримання усіх відповідей на запитання та виклику контролера телефонуйте в абонентський відділ КП "Оржиця-водоканал" 0959451756

Возможно, это изображение водонагреватель и текст