Чи можуть платники податків розраховувати на оперативне вирішення їх проблемних питань при зверненні до контролюючого органу?

  • 116

 

Фото без опису

 

Такий податковий сервіс, як «Пульс» приймає звернення фізичних осіб та суб’єктів господарювання щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку. Надати інформацію можна щоденно з 8:00 до 19:00, у п’ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі), здійснивши телефонний дзвінок за номером  телефону 0800-501-007 та послідовно обравши напрямок «5» потім натиснувши «1».

«Пульс» - це телефонна лінія, що працює за принципом call-back. Працівники Контакт – центру ДПС України не тільки приймають звернення, але й потім повідомлять про результати розгляду та вжиті заходи.

З більш детальною інформацією стосовно електронних сервісів ДПС України можна ознайомитися на вебпорталі ДПС України за посиланням https://tax.gov.ua/.

 

Головне управління ДПС у Полтавській області