Зручні електронні сервіси від ДПС

  • 140

Фото без опису

 

ДПС України продовжує цифровізацію та розвиток сучасних електронних сервісів для платників податків. У ДПС активно працюють над трансформацією та спрощенням процедур адміністрування податків, автоматизації процесів обліку та контролю, що дозволить легко та просто сплачувати податки.

Одним із таких  кроків стало впровадження нової версії вебпорталу ДПС. Оновлений інтерфейс спрощує доступ до інформації необхідної платникам для виконання податкових зобов’язань.

Основними напрямами модернізації інформаційної системи органів ДПС                               є запровадження електронного сервісу з надання електронних послуг платникам податків              з використання Інтернет середовища та єдиного вебпорталу ДПС  України є:

  • електронний кабінет платника;
  • загальнодоступний інформаційно довідковий ресурс;
  • електронна звітність;
  • інформація з реєстрів;
  • декларування громадян;
  • кваліфікований надавач електронних довірчих послуг.

Найпопулярнішим електронним сервісом є електронний кабінет. Він містить відкриту (загальнодоступну) частину, вхід в яку не потребує ідентифікації користувача та приватну частину (особистий кабінет), яка потребує авторизації користувача кваліфікованим електронним підписом. За допомогою електронного кабінету можна отримати доступ до особистої інформації, доступ до Е-чек (пошук фіскального чека), подання та реєстрація електронних документів, сервіси електронного адміністрування.

Також, популярним електронним сервісом є послуги кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, за допомогою якого можна безкоштовно отримати електронно - довірчі послуги органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктам господарської діяльності та фізичним особам.

Скориставшись електронним сервісом «Електронна звітність», платник має можливість сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків.

За допомогою загальнодоступного інформаційно – довідкового ресурсу користувачі мають можливість отримати відповіді на професійні питання в рубриках «Письмові консультації», «Запитання – відповіді з бази знань» та «Нормативні та інформаційні документи».

Такий електронний сервіс, як чат бот «InfoTAX» ДПС України надає можливість зареєстрованим користувачам через месенджери Telegram та Viber актуальну інформацію про себе: стан розрахунків з бюджетом, реєстраційні та облікові дані, результати обробки документів, а також має нагадування про необхідність подання звітності та сплати податків. Для підключення чат бота необхідно у відповідному месенджері (Telegram/Viber) знайти «InfoTAX», в якому перейти за посиланням до Електронного кабінету для ідентифікації та завершення налаштування нового сервісу. На сьогодні чат бот «InfoTAX» надає близько 20 сервісів.

Отже, скориставшись послугами електронних сервісів ДПС України, платники податків можуть вести документообіг та сплачувати податки онлайн, отримувати актуальну інформацію, не відвідуючи Центри обслуговування платників, що надає можливість уникнути черг та значно зекономити час.

 

 

 

Головне управління ДПС у Полтавській області