Протягом 2022 року на сервіс ДПС України «Пульс» звернулося 84 платника Полтавщини
За січень-грудень 2022 року Головним управлінням ДПС у Полтавській області отримано та опрацьовано 84 інформаційні картки, що надійшли за допомогою сервісу «Пульс».
Як проінформувала пресу заступник начальника ГУ ДПС у Полтавській області Алла Рябкова, основна тематика інформацій, з якими заявники зверталися на сервіс «Пульс», стосувалися: недоліків в організації роботи органів ДПС – 27 шт. (32,1%), неналежної організації роботи ЦОП – 3 шт. (3,6%), проблем при реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 35 шт. (41,7%), недоліків в роботі системи електронного адміністрування ПДВ – 8 шт. (9,5%), перевірки СГД – 1 шт. (1,2%), інші питання – 10 шт. (11,9%).
Жодних фактів тиску протягом січня – грудня 2022 року з боку працівників Головного управління ДПС у Полтавській області на заявників після їх звернення до сервісу «Пульс» не встановлено.
Надати інформацію на сервіс «Пульс» можна, здійснивши дзвінок за номером телефону 0800-501-007. Після інтерактивного голосового автовідповідача, зачекати з’єднання з працівником та залишити Інформацію.
При наданні Інформації необхідно назвати своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДПС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації. Інформація реєструється як анонімна.
Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що сервіс «Пульс» приймає звернення фізичних осіб та суб’єктів господарювання щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку.
Головне управління ДПС у Полтавській області