Який порядок розрахунків у разі відключення електроенергії або в період ремонту РРО та ведення КОРО?
Оржицька ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області інформує, що якщо на період виходу з ладу реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) або в разі відключення електроенергії розрахункові операції проводяться з використанням книги обліку розрахункових операцій (далі – КОРО) та розрахункової книжки (далі – РК), то після встановлення відремонтованого (резервного) РРО або відновлення постачання електроенергії необхідно провести через РРО суми розрахунків за час роботи з використанням РК, а також відповідно до контрольної стрічки (у випадку обнулення оперативної пам’яті) – за час роботи, що передував виходу РРО з ладу або відключенню електроенергії, окремо за кожною ставкою податку на додану вартість, акцизного податку або іншого податку (збору), після чого слід виконати Z-звіт. За потреби виконується операція «службове внесення» на суму готівки, що зберігається на місці проведення розрахунків.
Спілкуйтеся з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу
«InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot
Більше інформації на офіційних сторінках у соціальній мережі Фейсбук:
Державна податкова служба України https://www.facebook.com/TaxUkraine
та ДПС у Полтавській області https://www.facebook.com/tax.poltava/
Підписуйтесь на канали інформування ДПС Телеграм https://t.me/tax_gov_ua
Державна податкова служба УкраїниYou Tube youtube.com/TaxUkraine
Підписуйтесь на канали інформування ДПС Телеграм https://t.me/tax_gov_ua
Державна податкова служба УкраїниYou Tube youtube.com/TaxUkraine